Arta

Bataiosu iti face portretul

Desenez, pictez si modelez de mic copil. Stilul meu fiind unul (hiper-)realist, o capra nu va semana niciodata cu o varza, si nici un politician cu un bou, exceptie facand caricatura si satira politica. Prin urmare, puteti recurge fara probleme la Bataiosu pentru un tablou realist, indiferent de subiect. Pot desena si picta dupa model sau dupa fotografie, indiferent de mediul folosit: creioane grafit, carbune, creioane colorate, pix, tus, pasteluri, acuarele, culori acrilice, tempera, guase, ulei. In functie de complexitatea subiectului si de tehnica folosita, lucrul poate dura de la cateva ore la cateva zile sau saptamani, si chiar luni. Pentru desene folosesc hartie de peste 180 g/m2, de calitate. Preturile lucrarilor mele variaza in functie de buzunarul si obrazul dvs., de efortul meu si materialele folosite, deci se pot ajusta dupa bugetul fiecaruia. Daca eu nu am sau nu-mi pot permite sa cumpar anumite materiale, va trebui sa le achizitionati dvs. la indicatiile mele sau sa platiti in avans pentru procurarea lor.

Neocupandu-ma cu inramarea, aceasta operatie va revine dvs., dar contra unui comision, o pot realiza eu, in functie de preferintele pe care le aveti.

Prefer ca lucrarile sa le inmanez personal clientilor mei, dar daca acest lucru nu este posibil, va trebui sa platiti si transportul prin posta sau prin una din firmele de curierat rapid.

Cei interesati sunt rugati sa-mi scrie pe adresa de e-mail lamarearta@yahoo.ro.

desene, picturi ulei, picturi acrilic, portrete realiste, portrete hiperealiste, creion, carbune

4 gânduri despre „Bataiosu iti face portretul

  1. Va rog sa-mi trimiteti pe adresa de e-mail tarifele dvs. As vrea sa-i fac cadou sotului meu un portret. Sper sa faceti treaba mai buna decat competitorii dvs., despre care nu am prea multe cuvinte de lauda, acestia fiind sub nivelul artistilor de afara.

  2. Sunteti foarte talentat. Daca nu as trai dintr-o pensie mizera, v-as comanda si eu cateva tablouri. Va doresc spor la munca si la cat mai multe capodopere!

Marian Bataiosu executa desene si picturi realiste, indiferent de subiect, dupa fotografie sau model. Calitate garantata! Date contact: e-mail: lamarearta@yahoo.com

