Arta

Cumpara un cal cu 50 de lei

artaluibataiosu_cal_acuarela_01

UPDATE: SOLD!

Aceasta este prima mea pictura in acuarela dupa circa 15 ani de pauza. Acuarelele folosite sunt ArtCreation Expression de la Royal Tales, set de 250 x 40 cm4 de culori, pe care eu am dat 50 de lei la un magazin aflat pe strada Hanul cu Tei. Deoarece m-a scos din sarite calitatea mediocra a culorilor, nu am mai terminat pictura, dar daca se gaseste vreun amator care sa-mi rasplateasca munca cu 50 de lei, pe langa finisarea calului mai adaug si un peisaj de fundal.

Tehnica acuarelei este cea mai dificila tehnica de pictura, datorita particularitatilor acestor vopsele pe baza de apa, cu timp de uscare rapida, dar si cea mai provocatoare pentru un artist care se respecta.  Eu personal ma simt in largul meu indiferent de tehnica folosita, dar cu conditia sa am materiale profesioniste. Chiar daca acest studiu este peste media a ceea ce ofera piata la ora actuala, totusi ca artist ma simt frustrat din cauza unor lipsuri materiale care imi rapesc posibilitatea sa arat cu adevarat ce pot. Altfel ar fi aratat acest cal daca as fi avut la dispozitie o hartie speciala pentru acuarela, niste culori Winsor & Newton, Maimeri sau chiar Sankt Petersburg, pe langa latex pentru mascare si niste pensule Kolinsky.

Marian Bataiosu executa desene si picturi realiste, indiferent de subiect, dupa fotografie sau model. Calitate garantata! Date contact: e-mail: lamarearta@yahoo.com

