Arta

De azi pot aborda si pictura in ulei

Azi am reusit sa achizitionez, in sfarsit, vopsele de ulei profesioniste: Artisti Maimeri, Lukas 1862 si Artists’ Oil Colour Winsor & Newton. Deocamdata m-am oprit la gama de culori recomandata de pictorul american Daniel Greene, pe care Enciclopedia Britanica il considera cel mai important pastelist al SUA:
1. Flake White*
2. Ivory Black
3. Prussian Blue
4. Raw Sienna
5. Yellow Ochre
6. Naples Yellow
7. Cadmium Yellow Medium
8. Cadmium Red Light
9. Alizarin Crimson
10. Burnt Sienna
11. Raw Umber
12. Burnt Umber
13. Sap Green
14. Pthalo Green

* l-am inlocuit cu Titanium White

Bineinteles ca pe langa culorile in ulei am achizitionat si diverse medii, vernisuri, solventi si diluanti, care sa-mi fie de folos in abordarea (hiper-)realista a creatiilor mele artistice.

Marian Bataiosu executa desene si picturi realiste, indiferent de subiect, dupa fotografie sau model. Calitate garantata! Date contact: e-mail: lamarearta@yahoo.com

